ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ

Η φωτογραφία μου
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 54, ΤΚ 20100 ΚΟΡΙΝΘΟΣ, ΤΗΛ/ΦΑΞ 2741083362 (ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ 1ος ΟΡΟΦΟΣ), Greece
«Δεν μπορεί κανείς, να θεσμοθετήσει νομικά ηθικούς νόμους, αλλά μπορεί να κατευθύνει τη συμπεριφορά. Οι επιταγές του νόμου δε μπορούν να μεταβάλουν τα αισθήματα αλλά μπορούν να αποτελέσουν ένα φραγμό για όσους δεν έχουν αισθήματα» ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Η απίστευτη ιστορία της Αθηνάς Ωνάση! Εδωσε ξανά “ζωή” σε αθλητή που είχε καθηλωθεί σε αναπηρικό αμαξίδιο

ATHINA
Πριν από 17 χρόνια “σκοτείνιασαν” τα πάντα γύρω του… Εχασε την ελπίδα του, χωρίς να ξέρει ότι κάπου στον κόσμο υπάρχει ο προσωπικός του “άγγελος” που θα έδινε και πάλι πνοή στα όνειρά του. Ένα ατύχημα με το άλογό του τον καθήλωσε σε αναπηρικό αμαξίδιο και δεν δοκίμασε ποτέ ξανά να ιππεύσει. Μέχρι που συνάντησε την Αθηνά Ωνάση… Η βοήθειά της ήταν πολύτιμη για τον 34χρονο Τιάγκο Ξαβιέρ ντε Λίμα, που πλέον ετοιμάζεται για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο!
Ο Βραζιλιάνος αθλητής απέκτησε ξανά επαφή με τους αγώνες, όταν η εγγονή του Ελληνα “Κροίσου”, Αριστοτέλη Ωνάση του προσέφερε εργασία στο “Horse Show Αθηνά Ωνάση” του Ρίο ντε Τζανέιρο. Το 2013, ανέβηκε και πάλι σε άλογο κι άρχισε παίρνει “σάρκα και οστά” το όνειρό του να εκπροσωπήσει τη Βραζιλία σε μία μεγάλη διοργάνωση. Έπειτα, από πρόσκληση του συζύγου της Αθηνάς, Ντόντα Μιράντα, άρχισε προπονήσεις. Ύστερα, απέκτησε και τη φοράδα του, τη Farah Diva 16 και προετοιμάστηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους, μέχρι την Παρασκευή 13/2.
“Ημουν 17 χρόνων όταν έπαθα το ατύχημα και ίππευα από τα πέντε μου. Οταν έκλεισα τα 12 άρχισα την κλασική ιππασία και στα 16 δοκίμασα για πρώτη φορά την τύχη μου στο ιππικό τρίαθλο. Ο φίλος μου Ρικάρντο Μούρα, που ασχολείται επίσης με την ιππασία με ενθάρρυνε να επιστρέψω”, λέει ο Τιάγκο και προσθέτει: “Οταν με προσκάλεσαν να εργαστώ για την Αθηνά Ωνάση, ήταν μια μοναδική και μαγική στιγμή στη ζωή μου”.
Δούλεψε ως επόπτης στα σόου ιππασίας της 30χρονης (γεννήθηκε στις 29 Ιανουαρίου του 1985) Αθήνας, ενώ μιλάει με τα καλύτερα λόγια και για το σύζυγό της, Ντόντα: “Εχω μόνο καλά λόγια να πω για τον Ντόντα. Μου είναι πολύ δύσκολο να εκφράσω το πόσο ευγνώμων είμαι γι’ αυτόν”, τονίζει για τον Ολυμπιονίκη της ιππασίας που τον βοηθάει στην προετοιμασία του για τους Αγώνες του Ρίο και επισημαίνει: “Ο,τι και αν πω είναι λίγο για να προσεγγίσω αυτό που έκανε η Αθηνά και αυτός για ‘μένα. Με έκαναν φίλο, αδελφό τους, “αγκάλιασαν” το όνειρό μου και μου είπαν: “Μαζί!”. Με έκαναν και πάλι αθλητή και ζω μαζί τους. Μου άλλαξαν τη ζωή προς το καλύτερο. Μου έδειξαν ότι είμαι σημαντικός και πως έχω αξία. Εδειξαν μεγάλη αγάπη”.
Μαρία Καούκη / πηγή: www.newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ γραψτε το σχόλιο σας. Πολιτικά, Υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια δεν έχουν θέση σε αυτό το site και θα διαγράφονται.