ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ

Η φωτογραφία μου
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 54, ΤΚ 20100 ΚΟΡΙΝΘΟΣ, ΤΗΛ/ΦΑΞ 2741083362 (ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ 1ος ΟΡΟΦΟΣ), Greece
«Δεν μπορεί κανείς, να θεσμοθετήσει νομικά ηθικούς νόμους, αλλά μπορεί να κατευθύνει τη συμπεριφορά. Οι επιταγές του νόμου δε μπορούν να μεταβάλουν τα αισθήματα αλλά μπορούν να αποτελέσουν ένα φραγμό για όσους δεν έχουν αισθήματα» ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

20 γελοία πράγματα που μου έχουν πει για την αναπηρία μου!!!

Stëfanie
Την τελευταία φορά που είχα την ικανότητα να στέκομαι μόνη μου ήταν στις 12 Δεκέμβρη του 2014. Κανένας δεν ξέρει γιατί. Τα έχω ακούσει όλα: λύκο,πολλαπλή σκλήρυνση, σπονδυλική φλεγμονή, σοκ στο νευρικό σύστημα, υπολλειματικές δράσεις από μολύνσεις, αντίστροφες δράσεις αντανακλαστικών από την εγχείρηση στον αστράγαλό μου, εσωτερικά νευρική επανασύνδεση και το αγαπημένο μου άγχος.Έχω δοκιμαστεί για όλα κάτω από τον ήλιο και έχω εξεταστεί από τους πάντες πάνω στη γη. Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι μερικά πράγματα απλώς δεν εξηγούνται.
Μολονότι ρίχτηκα ξαφνικάστον κόσμο της σωματικής αναπηρίας,δεν είμαι δυνατότερη στην αναπηρία καθαυτή. Αυτό που έχω μάθει είναι  ότι ο κόσμος δεν μας χωράει,ούτε με τα βίας ούτε αρκετά. Ο φίλος μου με έχει μεταφέρει στις τάξεις μου ανεβαίνοντας πολλά σκαλοπάτια και έχω συρθεί σε σκάλες για τα διοικητικά συμβούλια στο Πανεπιστήμιο Μπράουν.
Παρ’ότι οι διαφορές μεταξύ νοητικής και σωματικής αναπηρίας είναι τεράστιες(το πρώτο είναι αόρατο ,το δεύτερο συνήθως ορατό),τα αποτελέσματα του στιγματισμού,η έλλειψη κατανόησης και η έλλειψη προσβασης μας ζημιώνει όλους.Άρα λοιπόν,να κάνετε ερωτήσεις,να είστε ευγενικοί και κατά τη γνώμη μου ποτέ μην μας λέτε ότι εμπνέουμε ενθουσιασμό.
Stëfanie2
Τι μου έχουν πει οι άνθρωποι(αυτούσιες κουβέντες):
1.Ο λόγος που δεν έχουμε ασανσέρ είναι γιατί το κτήριο είναι ιστορικής σημασίας.
2.Πρέπει να είναι μεγάλη η πρόκληση.
3.Οι δάσκαλοί σου δεν θα σου δημιουργούσαν πρόβλημα. Εννοώ ότι βλέπουν το μπαστούνι σου. Δεν είναι αόρατο.
4.Τι συνέβη; Πότε θα γίνεις καλύτερα;
5.Ο »Χριστός» θα σε θεραπεύσει, αν συνεχίσεις να προσεύχεσαι.
6.Είναι δύσκολο; Εννοώ,τι θα κάνεις,αν δεν μπορέσεις  να περπατήσεις ποτέ ξανά;
7.Λοιπόν,πώς τα καταφέρνεις με αυτό το μπαστούνι;
8.Αλλά είσαι τόσο όμορφη!!!!
9.Ναι,έχεις τέλεια πρόσβαση,είναι μόνο 3 σκαλοπάτια.
10.Ω,Θεέ μου,η γιαγιά μου χειρίζεται μπαστούνι.Εσείς παιδιά θα έπρεπε να συναγωνιστείτε σε ταχύτητα.
11.Εμπνέεις τόσο θαυμασμό.
12.Θεέ μου, σε  νιώθω.Εκνευρίζομαι τόσο πολύ ,όταν χαλάει  το ασανσέρ.
13.Τουλάχιστον μπορείς να κάθεσαι,όπου επιθυμείς.
14.Ωχ,μακάρι να μη χρειαζόταν να στέκομαι όρθιος.
15.Δε θα μπορούσα ποτέ να κάνω όσα κάνεις.
16.Κυριολεκτικά,δεν ξέρω πώς θα σηκωνόμουν το πρωί από το κρεβάτι μου.
17.Πώς κινητοποιείς τον εαυτό σου;
18.Πότε θα βελτιωθεί η υγεία σου;
19.Ωχ,αυτό βρωμάει!
20.Μερικές φορές ξυπνάω το πρωί και νιώθω απαίσια για τη ζωή μου. Μετα σκέφτομαι εσένα.
Είναι η Stefanie Kaufman και σας ευχαριστώ .

 
Επιμέλεια :  Μ. Σοφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ γραψτε το σχόλιο σας. Πολιτικά, Υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια δεν έχουν θέση σε αυτό το site και θα διαγράφονται.