ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ

Η φωτογραφία μου
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 54, ΤΚ 20100 ΚΟΡΙΝΘΟΣ, ΤΗΛ/ΦΑΞ 2741083362 (ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ 1ος ΟΡΟΦΟΣ), Greece
«Δεν μπορεί κανείς, να θεσμοθετήσει νομικά ηθικούς νόμους, αλλά μπορεί να κατευθύνει τη συμπεριφορά. Οι επιταγές του νόμου δε μπορούν να μεταβάλουν τα αισθήματα αλλά μπορούν να αποτελέσουν ένα φραγμό για όσους δεν έχουν αισθήματα» ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ!!! Καταστρατηγούνται και παραβιάζονται όλα τα Διεθνή και Ευρωπαϊκά ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ των μαθητών με Αυτισμό!

ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ!!! Καταστρατηγούνται και παραβιάζονται όλα τα Διεθνή και Ευρωπαϊκά ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ των μαθητών με Αυτισμό!
 Επιστολή διαμαρτυρίας μητέρα παιδιού με Αυτισμό .. Επειδή με το ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ καταργούνται, καταστρατηγούνται και παραβιάζονται όλα τα δικαιώματα ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ για τα παιδιά με ΑΥΤΙΣΜΟ, σαν μητέρα και εγώ σας στέλνω την επιστολή διαμαρτυρίας όπου πρέπει να λάβετε ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ.
Και αυτά τα παιδιά έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση! Αρκετά μπορούν και έχουν το δικαίωμα να φοιτήσουν σε “κανονικά” σχολεία.
Με το νομοσχέδιο αυτό τους στερείτε το δικαίωμα να τελειώσουν την πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Γιατί να μην έχουν Παράλληλη Στήριξη?
Γιατί να μην μπορούν να σπουδάσουν στο Πανεπιστήμιο???????? 
ΟΙ περισσότερες ξένες εταιρείες πλέον ζητούν άτομα με αυτισμό. ΤΥΧΑΙΟ??? Αυτά τα παιδιά είναι ξεχωριστά, είναι πανέξυπνα.

Πλέον 1 στα 50 παιδιά γεννιούνται στο Φάσμα του Αυτισμού. (από 1 στα 10.000 το 1970). Τι θα γίνει δηλαδή το 2050???
 
ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ!!! Επαναλαμβάνω ότι καταστρατηγούνται και παραβιάζονται όλα τα Διεθνή και Ευρωπαϊκά ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ των μαθητών με Αυτισμό.
 
Παρακαλώ, ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ με το Νομοσχέδιο Ειδικής Εκπαίδευσης. ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΤΕ ΤΟ.
Πρέπει να ενεργήσετε ΥΠΕΥΘΥΝΑ! 
Εμείς οι γονείς κάθε μέρα κάνουμε μεγάλο αγώνα για να μπορούμε να πληρώσουμε τις θεραπείες των παιδιών μας, να αντιμετωπίσουμε τον κοινωνικό ρατσισμό, να τα μεγαλώσουμε με Αγάπη, να αντιμετωπίσουμε τον Κρατικό ρατσιμό. Μπορείτε να τα βάλετε με όποιον θέλετε, ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΟΧΙ!!!! 
Μητέρα 6χρονου παιδιού με αυτισμό που φοιτά σε κανονικό σχολείο και έχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην εκπαίδευση – Άλκηστις Μπόζοβιτς (alkistibozov@yahoo.co.uk)
Θέμα : Αίτημα γονέων, συγγενών, ειδικών που ασχολούνται με τη εκπαίδευση ατόμων στο Αυτιστικό φάσμα αλλά και πολιτών για απόσυρση του νομοσχεδίου ειδικής εκπαίδευσης και σύνταξη νέου που θα υιοθετεί τα αιτήματα της Εθνικής Ομοσπονδίας Αυτισμού Ε.Ο.Δ.Α.Φ.
Κυρίες/οι,
Πρόσφατα δόθηκε από το Υ.ΠΑΙ.Θ. η πρόταση για το νομοσχέδιο Ειδικής εκπαίδευσης.
Το σχέδιο νόμου για την Ειδική Αγωγή  όχι μόνο δεν φαίνεται να προσπαθεί να τηρήσει στοιχειωδώς τις «Αρχές, Διαδικασίες και Μέσα Καλής Νομοθέτησης» (το ν.4048/2012 (ΦΕΚ 34/τΑ΄/-23-02-2014) αλλά παραβιάζει τις διεθνείς συμβάσεις για τα δικαιώματα ατόμων με αναπηρία – αυτισμό για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, επαγγελματική εκπαίδευση και αποκατάσταση καθώς και τα συνταγματικά δικαιώματα των γονέων των παιδιών αυτών.
Το νομοσχέδιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. δεν μετονομάζει την «ειδική αγωγή» σύμφωνα με την ορολογία της  Διεθνούς σύμβασης ατόμων με αναπηρία «Εκπαίδευση της ενσωμάτωσης ατόμων με αναπηρία», παρόλο που πρόσφατα δεσμεύτηκε ρητά από την Επιτροπή Ισότητας, Νεολαίας και Δικαιωμάτων του Ανθρώπου της Βουλής να σταματήσει να χρησιμοποιεί τον όρο ειδική αγωγή.
Είναι ανησυχητικό ότι το περιεχόμενο του σχεδίου νόμου θα έχει σοβαρές μακροχρόνιες θεσμικές αρνητικές συνέπειες στην εκπαίδευση των ατόμων με αυτισμό και θα εκθέσει διεθνώς τη χώρα.
Σαφώς δεν επιδιώκει να αναμορφώσει το θεσμικό πλαίσιο εκπαίδευσης ή να του δώσει κατεύθυνση με βάση την  Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες, ΟΗΕ 2006(Επικύρωση ν. 4074/2012). Δεν παραγνωρίζει απλά τις διατάξεις της που δεσμεύουν τη χώρα και υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου» (Σύνταγμα Ελλάδας: Οργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας,  Άρθρο 28η).
Όλες οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ και των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων για τους μαθητές με αυτισμό, έχουν μόνιμη ισχύ» (άρθρο 4) που ενισχύει τον απόλυτο και οριστικό διαχωρισμό ακόμη και όταν γίνεται από λάθος και μη επαρκή στελέχωση. Σαφώς  παραβιάζει τη Διεθνή Σύμβαση για το δικαίωμα της  Εκπαίδευσης (άρθρο 24) που είναι αναφαίρετο δικαίωμα ισότιμο με το δικαίωμα της υγείας (άρθρο 25) και την γενική αρχή της για «σεβασμό των εξελισσόμενων ικανοτήτων των παιδιών με αναπηρίες» (άρθρο 3 της Σύμβασης).
Επί πλέον, δεν σχεδιάζει τα μέτρα υποστήριξης της εκπαίδευσης παιδιών στο αυτιστικό φάσμα, με βάση τον «καθολικό σχεδιασμό» όπως τον ορίζει η Σύμβαση – άρθρο 2 .
Η εκπαίδευση των ατόμων με αυτισμό αποτελεί ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ζήτημα μείζονος κοινωνικής σημασίας για το οποίο απαιτείται στη νομοθέτηση όχι μόνο η συμμετοχή στελεχών με διοικητική – συνδικαλιστική εμπειρία  αλλά και επιστημονικών επαγγελματικών φορέων  που ασχολούνται επί δεκαετίες με τον αυτισμό και κυρίως των θεσμικών οργάνων που εκπροσωπούν τα άτομα με αυτισμό.
Για όλους τους ανωτέρω λόγους ζητείται η απόσυρση των προτάσεων του  
Υ. ΠΑΙΘ. για την ειδική εκπαίδευση και η κατάρτιση νέου που θα λαμβάνει υπόψη τις προτάσεις της Εθνικής Ομοσπονδίας Αυτισμού.
Εν γνώσει όλων των δικαιωμάτων μου στην ελευθερία λόγου,
 
Άλκηστις Μπόζοβιτς
Μητέρα παιδιού με Αυτισμό που φοιτά σε κανονικό σχολείο
Νέα Σμύρνη

θέσεις της Εθνικής Ομοσπονδίας Αυτισμού για το νομοσχέδιο Ειδικής Εκπαίδευσης
Πρόλογος
Ο αυτισμός είναι μία σύνθετη νευροβιολογική διαταραχή που εκδηλώνεται κατά την πρώιμη παιδική ηλικία, διαρκεί καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του ατόμου και είναι μέρος μίας ομάδας διαταραχών γνωστή ως Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ASD). Ο αυτισμός είναι μια διάχυτη σε πολλές σφαίρες αναπτυξιακή διαταραχή που χαρακτηρίζεται από ποιοτικές αποκλίσεις στην κοινωνική αλληλεπίδραση και στη δημιουργία σχέσης, στη λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία και στο παιχνίδι σκέψη-φαντασία.
Οι αποκλίσεις αυτές επηρεάζουν βαθιά τον τρόπο με τον οποίο το άτομο αντιλαμβάνεται και βιώνει τον εαυτό του και τον κόσμο, τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει, τη συμπεριφορά, την προσαρμογή και τη λειτουργικότητά του στην καθημερινή ζωή.
Επηρεάζουν επίσης, την πορεία της ανάπτυξής του, που αποκλίνει από το φυσιολογικό, ενώ η ανάπτυξη επηρεάζει την κλινική εικόνα του αυτισμού. Tα συμπτώματα ποικίλλουν ανάλογα με την ηλικία και το αναπτυξιακό στάδιο, τη σοβαρότητα, τη συνύπαρξη άλλων ιατρικών καταστάσεων, την ιδιοσυγκρασία του ατόμου και παράγοντες του περιβάλλοντος.
Τα παιδιά δεν «ξεπερνούν» τον αυτισμό ως ενήλικες, αλλά οι μελέτες δείχνουν ότι η έγκαιρη διάγνωση, η πρώιμη παρέμβαση, η εξειδικευμένη εκπαίδευση και υποστήριξη είναι ζωτικής σημασίας για να καταστήσει ικανά τα παιδιά και τα άτομα με αυτισμό να οδηγηθούν σε μια ικανοποιητική ζωή.
Σήμερα, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), 1 στα 50 άτομα διαγιγνώσκονται με διαταραχή αυτιστικού φάσματος, καθιστώντας τον Αυτισμό πιο κοινό από το συνολικό ποσοστό του παιδικού καρκίνου, του διαβήτη και του AIDS. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν επιδημιολογικές έρευνες αλλά υπολογίζονται τα ίδια ποσοστά. ΔΕΙΤΕ  ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ  ΕΟΔΑΦ_ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΙΔ .ΑΓΩΓΗΣ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ   ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ Ε ΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ_ΜΑΙΟΣ 2014
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ γραψτε το σχόλιο σας. Πολιτικά, Υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια δεν έχουν θέση σε αυτό το site και θα διαγράφονται.