ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ

Η φωτογραφία μου
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 54, ΤΚ 20100 ΚΟΡΙΝΘΟΣ, ΤΗΛ/ΦΑΞ 2741083362 (ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ 1ος ΟΡΟΦΟΣ), Greece
«Δεν μπορεί κανείς, να θεσμοθετήσει νομικά ηθικούς νόμους, αλλά μπορεί να κατευθύνει τη συμπεριφορά. Οι επιταγές του νόμου δε μπορούν να μεταβάλουν τα αισθήματα αλλά μπορούν να αποτελέσουν ένα φραγμό για όσους δεν έχουν αισθήματα» ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ

Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2014

Ταξιδιωτικός σύμβουλος για άτομα με αναπηρίες

amea1
Ταξιδιωτικός σύμβουλος για άτομα με αναπηρίες
Η μετακίνηση με αεροπλάνο για ένα άτομο με κινητικά προβλήματα  πλέον είναι πολύ εύκολη. Αρκεί να ενημερωθεί η αεροπορική εταιρεία κατά την διάρκεια της αγοράς του εισιτηρίου.
Υπάρχουν 3 διαφορετικές κατηγορίες όσον αφορά τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
  1. WCHR* είναι τα άτομα αυτά που χρειάζονται βοήθεια μόνο για μακρινές αποστάσεις και μέχρι να φτάσουν στο αεροσκάφος.
  2. WCHS* είναι τα άτομα αυτά που δεν μπορούν να ανεβούν σκάλες οπότε χρειάζονται ειδικό εφόδιο το οποίο θα τους ανεβάσει στο αεροσκάφος
  3. WCHC* είναι τα άτομα αυτά που χρειάζονται και το ειδικό εφόδιο που θα τους ανεβάσει στο αεροσκάφος αλλά χρήζουν βοηθείας και μέσα στην καμπίνα του αεροσκάφους. Εκεί θα μεταφερθούνε μέχρι την θέση τους με ειδική στενή τροχήλατη καρέκλα.
Όταν ο επιβάτης με αναπηρία φτάσει στο αεροδρόμιο και παρουσιαστεί στον έλεγχο εισιτηρίων  τότε ο προϊστάμενος της αεροπορικής εταιρείας θα εκτιμήσει σε ποια από τις παραπάνω κατηγορίες ανήκει ο επιβάτης. Ο ΑμεΑ θα πρέπει να παρουσιαστεί στο αεροδρόμιο τουλάχιστον 1 ½ ώρα πριν την αναχώρηση της πτήσης καθώς αυτή η κατηγορία των επιβατών  επιβιβάζονται στο αεροσκάφος πριν από τους υπόλοιπους επιβάτες. Υπάρχει ειδικό προσωπικό το οποίο θα βοηθήσει τον επιβάτη με τις αποσκευές του και θα τον οδηγήσει στην αίθουσα αναμονής.
 Όταν καθίσει στο αεροπλάνο η καρέκλα του θα τοποθετηθεί στο αμπάρι του αεροσκάφους μαζί με τις αποσκευές. 
 Εάν υπάρχει ειδικό διαιτολόγιο τότε κατά την αγορά του εισιτηρίου η αεροπορική εταιρεία θα πρέπει να ενημερωθεί έτσι ώστε να μπορεί να το παρέχει στον επιβάτη.
Εάν υπάρχει ανάγκη χορήγησης φαρμάκων τότε υπεύθυνος για  αυτό είναι αποκλειστικά και μόνο ο συνοδός του.
Εκτός από τις 3 παραπάνω κατηγορίες υπάρχει και μία ακόμα κατηγορία. Είναι αυτοί οι επιβάτες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν παρά μόνο κλινήρης. Αυτή η κατηγορία ονομάζετε STRECHER. Για αυτούς τους επιβάτες υπάρχει μία τελείως διαφορετική διαδικασία. Θα πρέπει να γίνει κράτηση για 9 θέσεις στο αεροσκάφος καθώς τόσες ακριβώς χρειάζονται για να για να τοποθετηθεί ένα ειδικό κρεβάτι για τον επιβάτη.
 Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να συνοδεύετε ο ασθενής από γιατρό ή από νοσηλευτικό προσωπικό καθώς και από έγγραφη επιστολή από τον θεράπων ιατρό του ασθενή η οποία να του επιτρέπει να ταξιδέψει. 
Εάν χρήζει χορήγησης οξυγόνου θα πρέπει να έχει μαζί του μία κινητή συσκευή οξυγόνου η οποία να είναι εγκεκριμένη από τον αερομεταφορέα. Η χρήση αυτής της συσκευής στο αεροσκάφος θα πρέπει να γίνει μόνο με μπαταρίες ξηρού τύπου.
Κλείνοντας θα ήθελα να αναφέρω πως το ποσοστό των ΑμεΑ που ταξιδεύουν με το αεροπλάνο για λόγους αναψυχής είναι πολύ μεγάλο καθώς όλες οι αεροπορικές αεροπορίες είναι υποχρεωμένες να έχουν όλα αυτά τα εφόδια που θα βοηθήσουν στην άψογη εξυπηρέτηση τους.
*WCHR= WHEELCHAIR RAMP
*WCHS=WHEELCHAIR STEPS
*WCHC=WHEELCHAIR CABIN
Κωνσταντινίδης Θεμιστοκλής
Ταξιδιωτικός σύμβουλος για άτομα με αναπηρίες
 e-mail: themiskon@me.com
realhabilitation.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ γραψτε το σχόλιο σας. Πολιτικά, Υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια δεν έχουν θέση σε αυτό το site και θα διαγράφονται.