ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ

Η φωτογραφία μου
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 54, ΤΚ 20100 ΚΟΡΙΝΘΟΣ, ΤΗΛ/ΦΑΞ 2741083362 (ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ 1ος ΟΡΟΦΟΣ), Greece
«Δεν μπορεί κανείς, να θεσμοθετήσει νομικά ηθικούς νόμους, αλλά μπορεί να κατευθύνει τη συμπεριφορά. Οι επιταγές του νόμου δε μπορούν να μεταβάλουν τα αισθήματα αλλά μπορούν να αποτελέσουν ένα φραγμό για όσους δεν έχουν αισθήματα» ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Η μικρή αναπηρία μου και »Ο μοναχικός πρίγκηπας» που δεν με αποδέχτηκε ποτέ γι” αυτό που είμαι!!!

3775
Το Νοέμβριο του 2014 που να ήξερα ότι θα άλλαζε η τύχη μου στην αγάπη… ήρθε στην ζωή μου ένας μοναχικός πρίγκιπας που άλλαζε τις σκέψεις μ “ ότι υπάρχει μαγεία… !
Έχω μία μικρή αναπηρία που λέγεται απώλεια ακοής ! Το όνειρο μου ήταν να βρεθεί ο κατάλληλος να δεχτεί τα ελαττώματα μου και να με αγαπούσε αληθινά. Ο μοναχικός πρίγκηπας σιγά σιγά με μάθαινε, με καταλάβαινε και ακόμη πως ένοιωθα…..  Περνούσαμε όμορφα και σιγά σιγά του έτρεφα μεγάλη αδυναμία, έμαθα να τον αγαπώ πιο πολύ από τον εαυτό μου. Ένοιωθα ότι βρήκα το άλλο μου μισό . Με έκανε να χαμογελώ, με κοιτούσε συνέχεια στα μάτια, η αγκαλιά του, το φιλί του, διερωτόμουν αν ήταν αληθινό αυτό που είχαμε… Κάποτε εγώ μάθαινα τα ελαττώματά του. Παρά τα ελαττώματά του τον αγάπησα παραπάνω!. Η αγάπη είναι σαν το λουλούδι που προσπαθείς να το φροντίζεις να μην μαραθεί και να μην χαθεί η μαγεία.
Μια φορά αποφασίσαμε να πάμε να κάνουμε διακοπές να δούμε πως θα τα πάμε μαζί, να δοκιμάσεις τον άλλον να δεις αν σε αντέχει στα δύσκολα… γιατί για μένα ήταν μεγάλη δοκιμασία της σχέσεις! Περνάγαμε όμορφα αλλά ένοιωθα κάτι δεν πήγαινε καλά με τον μοναχικό πρίγκηπα … . Επιστρέψαμε πίσω στην ρουτίνα.. . Ένοιωθα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.. . Τον ρώτησα αν έχει κάτι που τον τρώει. Μου λέει να σου πω κάτι, με ενοχλεί η φωνή σου που μιλάς δυνατά και πρέπει να μάθεις να ελέγχεις την φωνή σου. Εγώ, ένοιωσα την γη να πέφτει κάτω από τα πόδια μου. Δεν πίστευα αυτό που μου είπε! Καταρρακώθηκα, και λέω μετά από ένα χρόνο αγάπης τελικά δεν καταλάβαινε αυτό που ήμουν;
Αυτό που είχα με τον μοναχικό πρίγκηπα που πίστευα ότι ήταν αγάπη, τελικά δεν ήταν τίποτα…. . Με πόνεσαν τα λόγια ενός ανθρώπου που αγαπούσα πολύ.
Άμα έχει κάποιος μία αναπηρία ποτέ δεν πρέπει να τον προσβάλει για την φωνή που έχει… σκέψου πόσα πέρασε για να προσπαθήσει να μάθει να μιλά και να μην ακούει. Μάθαινα να μιλάω και να κάνω χειλανάγνωση 12 χρόνια. Εγώ, είμαι περήφανη για τον εαυτό μου και δεν αλλάζω για κανέναν. Ο μοναχικός πρίγκηπας δεν με αποδέχτηκε ποτέ γι” αυτό που είμαι, γιατί εμένα ήταν μεγάλη μαχαιριά στην καρδιά.Είναι όμορφο να δίνεις αγάπη και να παίρνεις πίσω αγάπη που σου αξίζει! Η αγάπη για μένα είναι μαγεία.
Το μήνυμα που θέλω να μεταδώσω είναι να αγαπάτε τον εαυτό σας και μην αλλάξετε ποτέ για κανέναν. Για εσάς όσοι αντιμετωπίζουν μια αναπηρία κάπου υπάρχει όμορφος πρίγκηπας με την πανοπλία του! Να χαμογελάτε πάντα ότι δυσκολία και να έχετε! Να είστε δυνατοί σε κάθε εμπόδιο!
Μ.Π.
Ζωή και αναπηρία / Θέλω Συμμετέχω Υποστηρίζω την Αναπηρία & Μαθαίνω κι αγαπώ τη διαφορετικότητα!!!
«Εάν έχεις ένα οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας ,  μια ασθένεια (ανίατη ασθένεια) η καποια αναπηρία , σίγουρα δεν είσαι μόνος. Το αντιμετωπίζουν κι άλλοι. Σημασία όμως έχει η δική σου φωνή και στάση. Μπορεί να αποτελέσει στήριξη και ελπίδα για άλλους. Μοιράσου την εμπειρία σου μαζί μας. »
«Γράψε μας , αν συνάντησες άρνηση ή δυσμενή σχόλια που αφορούν στην αναπηρία τη δική σου ή αγαπημένου σου προσώπου. »
Αφήστε τα σχόλιά σας η στείλτε μας μια ιστορία στο email  simeteho@gmail.com ή στη σελίδα μας στο facebook εδώ.
Τα newsitamea εγγυάται  για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και σας διαβεβαιώνει ότι, η ταυτότητά σας, θα παραμείνει απόρρητη .
Ποιότητα ζωής ατόμων και παιδιών με αναπηρία (Πολλαπλές Αναπηρίες) . Αγώνας με αξιοπρέπεια για το δικαίωμα στη ζωή. Κάθε άτομο που αντιμετωπίζει οποιαδήποτε μορφή αναπηρίας, έχει το δικαίωμα να ζει ανθρώπινα και ισότιμα.Η αναπηρία σίγουρα δεν είναι η συνήθης συνθήκη ζωής. Όμως καλύτερα να το βλέπεις έτσι ως συνθήκη, παρά ως εμπόδιο ανυπέρβλητο.  Γράψε την δική σου ιστορία για στην ενότητα
Ζωή και αναπηρία  /  Σας ευχαριστούμε πολύ για την στήριξή σας. / newsitamea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ γραψτε το σχόλιο σας. Πολιτικά, Υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια δεν έχουν θέση σε αυτό το site και θα διαγράφονται.