ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ

Η φωτογραφία μου
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 54, ΤΚ 20100 ΚΟΡΙΝΘΟΣ, ΤΗΛ/ΦΑΞ 2741083362 (ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ 1ος ΟΡΟΦΟΣ), Greece
«Δεν μπορεί κανείς, να θεσμοθετήσει νομικά ηθικούς νόμους, αλλά μπορεί να κατευθύνει τη συμπεριφορά. Οι επιταγές του νόμου δε μπορούν να μεταβάλουν τα αισθήματα αλλά μπορούν να αποτελέσουν ένα φραγμό για όσους δεν έχουν αισθήματα» ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

12 πράγματα που θα ήθελα να ξέρουν για μένα και την αναπηρία μου οι γονείς του φίλου μου!

wheelchair-couple
Τι θα ευχόμουν να ήξεραν για μένα και την αναπηρία …
Ο φίλος μου κι εγώ είμαστε μαζί 5 χρόνια.Είναι αρτιμελής και εγώ περπατάω με μπαστούνια.Δεν τον έχει πειράξει η εγκεφαλική μου παράλυση και πραγματικά μοιάζει να τον ευχαριστεί να με βοηθάει στην ζωή μας,όπως το να μου μεταφέρει τα ρούχα της μπουγάδας,να μου δέσει τα παππούτσια μου ,όταν δεν υπάρχει χώρος για μένα να κάτσω να τα δέσω μόνη μου ή να φαντάζεται τρόπους για να κάνει προσιτές διάφορες δραστηριότητες και για τους δυο μας-κάτι που το εκτιμώ και το βρίσκω ωραίο.
Μη θέλοντας ποτέ να δείχνει ότι το κρύβει ,ο φίλος μου ήταν πολύ ανοιχτός με τους γονείς του για τη μέτρια εγκεφαλική μου παράλυση μετά από τα πρώτα μας ραντεβού.Δεν είμαι σίγουρη γιατί αλλά τους κατέβαλε αμέσως το  γεγονός ότι ο γιός τους διάλεγε να βγαίνει ραντεβού με κάποια που είχε τέτοια μόνιμη και περιοριστική κατάσταση την οποία θεωρούσαν ότι θα επιδράσει αρνητικά στη ζωή του. Πάρ’όλο που έχουμε συναντηθεί μερικές φορές στα 5 χρόνια,στο μεγαλύτερο μέρος,με έχουν κρατήσει έξω από την κοντινή οικογένειά τους.Αρνούνταν να δεχτούν ή να παραδεχτούν την ύπαρξή μου στη ζωή του γιού τους.Έχω αντιμετωπίσει διακρίσεις για την αναπηρία μου στο παρελθόν αλλά ποτέ σε τόσο μόνιμη κατάσταση υπαγορεύοντας μια μεγάλη πλευρά της ζωής μου.
Μόλις πρόσφατα άρχισαν να μεταπείθονται στην ιδέα της σχέσης μας και να μου επιτρέπουν να συμμετέχω σε οικογενειακές εκδηλώσεις.Θέλω πολύ να με ξέρουν περισσότερο από την εγκεφαλική μου παράλυση.Για να το πω απλά ακολουθούν 12 πράγματα που θα ήθελα να κατανοήσουν για μένα:
1.Είμαι ερωτευμένη με το γιο τους ,είναι ο καλύτερος μου φίλος.
2.Μια αναπηρία δεν είναι ντροπή αλλά επίσης δεν την έχω διαλέξει και επομένως πρέπει να ζήσω τη ζωή μου.
3.Η αναπηρία μου είναι μέρος του σωματός μου αλλά από πολλές απόψεις είμαι όπως ακριβώς ο καθένας και έτσι μου αξίζει να μου φέρονται.
4.Τα πράγματα που με κάνουν διαφορετική(ποτέ δεν έχω αμφισβητήσει το γεγονός ότι είμαι διαφορετική) με έχουν κάνει δυνατότερη και με ποιο ανοιχτό μυαλό έχοντας μια μοναδική προοπτική.
5.Δε θα γίνω ποτέ τελείως κατάκοιτη και εξαρτημένη.
6 Η αναπηρία μου δε θα σταθεί εμπόδιο στην καριέρα του γιού τους.
7.Η αναπηρία μου δεν είναι κληρονομική.Έχω τόσες πιθανότητες να γεννήσω παιδί με αναπηρία όσο ο καθένας.
8.Αν έχουν απορίες για την κατάστασή  μου ή για μένα γενικά,Θα έπρεπε να με ρωτήσουν.
9.Το πώς μας έχουν μεταχειριστεί καθώς και κάποιες φορές οι εξωφρενικές υποθέσεις που έχουν κάνει για τις ικανότητές μου ή ως εκ τούτου για τις ελλείψεις μου, με έχουν πληγώσει τόσο όσο δεν περίμενα.
10.Ωστόσο,δε θα απομακρυνθώ και άρα θα έπρεπε να εργαστούμε τουλάχιστον πάνω στη συνύπαρξή μας.
11.Μου αρέσει πολύ η αγάπη που έχει η οικογένεια μεταξύ της και το μόνο που έχω επιθυμήσει είναι να είμαι μέρος της.
12.Έχουν αναθρέψει δύο έξυπνους,σπουδαίους άντρες με αστείρευτη ικανότητα για αγάπη και συμπόνια που θα έπρεπε να τους κάνει υπερήφανους.
Ήρθα ενώπιος ενωπίω με τους γονείς του φίλου μου αυτό το Σαβ/κο για πρώτη φορά στα 4 χρόνια,από τότε που ήμουν μια ακόμη σε αποχώρηση από την επιχείρηση της οικογένειάς του με την πρόθεση να με ξανασυστήσει στους γονείς του.Μολονότι δεν μου επιφύλαξαν την πιο θερμή υποδοχή,έχουμε κάνει πρόοδο στο ότι ευγενικά ανέχτηκαν την παρουσία μου.Επειδή δεν επιθυμώ να ανακατέψω τα πράγματα πολύ γρήγορα,δεν τους προσέγγισα με αυτά τα θέματα ή με τις ανησυχίες τους-μιλώντας για τον εαυτό μου από την πρώτη φορά-αλλά δεν το εγκαταλείπω.Θα περιμένω με σεβασμό την ευκαιρία σε οικογενειακές συνάξεις μεχρι μια μέρα, σύντομα ελπίζω ,να έχουμε αρκετή άνεση μεταξύ μας να κάνουμε μια ανοιχτή και ειλικρινή συζήτηση.
Αυτό είναι το μόνο πράγμα που σκέφτομαι να κάνω.Τσακωμοί και αγένειες θα τους έδινε απλώς την αιτία να μη με εγκρίνουν.Τέλος προφανώς το να κρύβεσαι δε λειτούργησε σωστά διότι δε μπορείς να συνηθίσεις κάποιον που ποτέ δε βλέπεις. Εύχομαι το όνειρό μου να γίνω ευπρόσδεκτη να βγεί αληθινό με τον καιρό . 

Επιμέλεια : Μ. Σοφία  .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ γραψτε το σχόλιο σας. Πολιτικά, Υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια δεν έχουν θέση σε αυτό το site και θα διαγράφονται.